
Pænt og med omhu
På en almindelig arbejdsdag bruger jeg mest tid på at plukke ordrer. Derefter behandler og pakker jeg bestillingerne, så de er klar til afsendelse.
Jeg synes det er vigtigt, at ordrer bliver pakket ordentligt. Jeg sørger også for at tjekke, om produkter er i god stand, før de kommer i kassen.
På den måde bidrager jeg på min måde til en smidig proces på lageret.


